Kampanie Google Ads

Reklama w Google Ads

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów marketingu w sieci są obecnie kampanie Google Ads. Sprawdzają się one świetnie zarówno w przypadku małych firm prowadzących działalność na lokalnych rynkach, jak i wielkich międzynarodowych przedsiębiorstw. Stawiając na zaproponowany przez Google system reklamowy, możesz skutecznie promować swój biznes zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i w sieci reklamowej. Plusem tego rozwiązania jest wielość modeli rozliczeń, co oznacza, że możesz postawić na ten najlepiej odpowiadający Twoim preferencjom i posiadanym możliwościom.

Czym jest SEM i jak funkcjonuje Google Ads?

Jakie są rodzaje kampanii Google Ads?

SEM (Search Engine Marketing) to strategia marketingowa służąca do zwiększenia widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwarek, wykorzystująca zarówno płatne metody (PPC, pay-per-click) jak i niepłatne (SEO, Search Engine Optimization). Płatne reklamy, takie jak Google Ads, pozwalają na zakup reklam wyświetlanych w wynikach wyszukiwania dla określonych słów kluczowych, kosztując tylko wtedy, gdy użytkownik w nie kliknie.

Google Ads to platforma reklamowa Google, która pozwala firmom promować swoje produkty i usług w wynikach wyszukiwania, będąc częścią strategii SEM (Search Engine Marketing). Działa na zasadzie PPC (Pay Per Click), umożliwiając precyzyjne targetowanie reklam i płacenie tylko za kliknięcia. Wykorzystanie Google Ads zwiększa widoczność oferty, docierając do zainteresowanych klientów, przy jednoczesnej kontroli budżetu. Platforma oferuje również narzędzia do śledzenia i optymalizacji wyników kampanii, maksymalizując efektywność działań marketingowych.

Google Ads to szeroki wybór kampanii, co oznacza, że każdy może postawić na tą idealnie
wpisującą się w indywidualne potrzeby i oczekiwania. Google Ads to między innymi kampania:

  • Na hasła brandowe. Celem takiej kampanii jest dotarcie do tych użytkowników,
    którzy w sposób aktywny poszukują marki klienta. Jej koszt naprawdę niski, a trafność
    bardzo wysoka. Mogą postawić na nią wszystkie firmy bez względu na branżę, w
    jakiej działalność, a także wielkość.
  • Na hasła ogólne niebrandowe. Taka kampania Google Ads ma pozwolić na
    budowanie ruchów, jej celem jest dotarcie do nowych odbiorców. Ma naprawdę duży
    potencjał i może przynieść szereg korzyści. Trudności z jej wdrożeniem związane są
    między innymi z koniecznością przeprowadzenia dużej liczby testów.
  • Na hasła niszowe niebrandowe. Jeśli Twoja oferta jest znacząco inna niż to, co
    proponują konkurencji, pamiętaj, że kampania na hasła niszowe niebrandowe może
    być bardzo dobrym wyborem. Pozwoli ona na pozyskanie klientów niszowych.
    Świetnie sprawdza się w przypadku różnego rodzaju kolekcjonerów poszukujących
    wyjątkowych produktów. Jej wdrożenie jest nieco trudniejsze, wymaga nieustannej
    optymalizacji, ale jej efektywność jest naprawdę wysoka.
  • Na brandowe frazy konkurencji. To świetny wybór, jeśli konkurencja nie zdecydowała
    się na prowadzenie własnych działań reklamowych w Google Ads. Tym samym
    zwiększasz swoje szanse na dotarcie do klientów konkurencyjnych firm, a tym samym
    ich przejęcie. Jeśli szukasz nowych klientów, zależy Ci na tym, aby podkraść ich
    konkurencji, kampania na brandowe frazy konkurencji to bardzo dobry wybór.

Możesz zdecydować się również na kampanię lokalną w Google Ads. Dzięki rozwiązaniom zastosowanym w Google Ads, możliwe jest skierowany reklamy na konkretną lokalizację. Co ważne, może to być zarówno obszar, jak i konkretne miasto. W przypadku takiej kampaniiskuteczność reklamy zwiększa się, gdy zastosowane zostaną szczegółowe słowa kluczoweuwzględniające lokalizację. Można pokusić się też o dodanie do reklamy takich informacji, jak lokalizacja oraz numer telefonu.

Kampania lokalna pozwala na stworzenie wizytówki i uruchomienie reklamy w mapach Google. Jeśli chcesz promować swoją firmę na rynku lokalnym, trudno o lepsze rozwiązanie.

Oprócz kampanii tekstowej, dostępne są również inne – są to między innymi:

  • Reklamy elastyczne – reklamy dostosowane do wielkości ekranu, dzięki komunikaty,
    które będą wyświetlane klientom, mogą okazać się znacznie trafniejsze. Zadaniem
    Google Ads jest w tym wypadku testowanie różnych kombinacji, aby wybrać te
    najbardziej skuteczne.
  • Reklamy displayowe – typ reklamy w sieci, który określa się jako domyślny. To
    reklamy, których rozmiar, forma, czy wygląd dostosowywane są automatycznie,
    biorąc pod uwagę każde wolne miejsce na reklamę. Wszystko po to, aby
    zmaksymalizować ich skuteczność.
  • Reklamy video – to możliwość wyświetlania reklam w aplikacjach i witrynach, a
    przede wszystkim w filmach YouTube.
  • Reklamy aplikacji – taka reklama może zawierać na przykład nazwę dewelopera,
    propozycje tekstu i link do strony z informacją o aplikacji w Sklepie Play, ikonę i
    nazwę aplikacji.
  • Reklamy produktowe – ten typ reklamy tworzy się na podstawie danych o
    produktach. W tym wypadku, reklama wyświetla zdjęcie produktu, cenę i nazwę
    sklepu, a nie tylko tekst, jak w przypadku reklamy tekstowej. Potencjalny użytkownik
    ma dzięki temu więcej informacji o produkcie, zanim jeszcze zdecyduje się w niego
    kliknąć.
  • Reklamy produktowe z funkcją prezentacji – to nowa forma reklamy, która pozwala
    grupować powiązane produkty i wyświetlać je razem, by przedstawiały firmę lub
    markę.
  • Reklamy typu „tylko połączenia” – ten typ reklamy ma konkretny cel, czyli zachęcenie
    odbiorcy do kontaktu telefonicznego. Z tego powodu wyświetla się wyłączne na
    urządzeniach mobilnych, które pozwalają wykonać telefon.
  • Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce – ten typ reklamy wyświetlany jest biorąc pod
    uwagę nie tyle słowa kluczowe, co dostępną na stronie internetowej treść.

Korzyści kampanii Google ADS

Co zyskujesz?

Plusem kampanii Google Ads jest znaczne zwiększanie ruchu na stronie w stosunkowo krótkim czasie. Zaledwie po kilku tygodniach możesz cieszyć się wyraźnie większym zainteresowaniem Twoją ofertą. Wysoka efektywność bez konieczności wielomiesięcznego oczekiwania na efekty to niewątpliwie największa zaleta Google Ads. Do tego dochodzi ogromny zasięg, co oznacza, że Twoje zasięg Twoich reklam będzie naprawdę ogromny. Google Ads pozwala prowadzić kampanie na różne frazy kluczowe, w tym te z długiego ogona – to kolejny plus.
Wyniki kampanii SEM można z łatwością śledzić, analizując wskaźniki efektywności. To pozwala na wyciąganie odpowiednich wniosków i wdrażanie zmian, jeśli te okażą się niezbędne.

Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy warto postawić na kampanię Google Ads, pamiętaj, że
przynosi ona szereg korzyści. Przede wszystkim zwiększa szanse na naprawdę duży zwrot z
inwestycji. Oczywiście musisz pamiętać, że będzie tak dopiero wówczas, gdy kampania
zostanie odpowiednio zoptymalizowana. 

Duże znaczenie ma tu dobór słów kluczowych i przygotowanie reklamy charakteryzującej się najwyższą jakością. Jeśli chcesz mieć pewność, że tak będzie, zleć przygotowanie kampanii Google Ads fachowcom – stawiając na nasze usługi, możesz mieć pewność, że reklamą zajmą się doświadczeni specjaliści doskonale znający się na swojej pracy.

Do efektów dobrze zaplanowanej kampanii Google Ads, zalicza się:

  • znalezienie się na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania;
  • dotarcie do osób zainteresowanych produktem/usługą.


To dobre rozwiązanie zarówno w przypadku długo-, jak i krótkoterminowych kampanii reklamowych – możesz postawić na Google Ads, jeśli chcesz promować produkt przed świętami. Co ważne, efekt kampanii pojawiają się niemalże natychmiast.

Dotarcie do nowych klientów.

Różnorodne typy kampanii.

Kontrola harmonogramu i budżetu.

Elastyczność działań reklamowych.

Dywersyfikacja kanałów dotarcia.

Efektywne zarządzanie wydatkami.

Co obejmuje pakiet Google Ads?

Co otrzymujesz?

Dlaczego warto wybrać kampanie Google Ads od Berrymedia?

Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, możesz mieć pewność, że zajmie się Tobą doświadczony zespół specjalistów doskonale znających się na Google Ads. Gwarantujemy współpracę opartą na jasnych, przejrzystych, zrozumiałych zasadach. Z każdym klientem podpisujemy stosowną umowę, która została skonstruowana tak, aby chroniła obie strony.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, zawsze możesz porozmawiać z naszym pracownikiem – odpowie on na każde pytanie, dokładnie wyjaśniając, co oznacza dany zapis i dlaczego został
wprowadzony do umowy.

Tym, co wyróżnia nas na rynku jest niezwykle przyjazna klientom polityka cenowa. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że obecnie liczy się nie tylko jakość świadczonych usług, ale również to, ile trzeba za nie zapłacić. Oferujemy rzetelne wsparcie w przypadku kampanii Google Ads bez konieczności wydawania ogromnych sum pieniędzy.

Jeśli szukasz fachowców, którzy przeprowadzą dla Ciebie skuteczną kampanię Google Ads, chcesz mieć pewność, że wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik, zależy Ci na rzetelnej współpracy, nasza oferta jest dla Ciebie. Stawiając na Google Ads, możesz dotrzeć do dużej grupy potencjalnych klientów, a tym samym zwiększyć szansę na maksymalizację zysków.

Często zadawane pytania

kampanie Google Ads